Ági világa: Első

Oldalak

2010. július 30.

Első

Akkor belevágok :)

Elsőnek megmutatom mit "gyártottam" mostanában.

Már régóta szerettem volna valamilyen emlékeztető táblát csinálni, ami egy picit más, mint amit a boltokban megvennék. Az elmúlt hetekben sikerült kettőt is összehozni a szekrénykém alján talált két képeretből.

A textiles:



Hasonló tűzőtáblát találtam az Eldugott zugblog. Vagy blogzug?-on.

A borosdugós:



A dugókra nem egyedül tettem szert, a kedves barátok szíves közreműködését ezúttal is köszönöm! :)

5 megjegyzés:

  1. Szuperek lettek! A felső nekem is régen bizgatja az agyam. Egyszer majdcsak megvalósul. :)
    Isten hozott a Bloggeren, jó alkotást! :D

    VálaszTörlés
  2. Hajrá, hajrá! Mutasd meg a többi csecsebecsédet is :))))!

    VálaszTörlés
  3. Hú, ezt észre se vettem tegnap! :o)

    Szép lett mindkettő. Én nem vagyok nagy Szívtípró szálloda rajongó, de akkor "kívántam meg" egy ilyen táblát, amikor a konyhámat még csak terveztem és a neten keresgélve belefutottam a konyhájukba, meg a szálloda konyhájába, ahol egy hatalmas ilyen szalagos tábla lóg a falon. :o)

    VálaszTörlés
  4. Ja, a konyhám is olyan lett, mint az övék a sorozatban. Sárga kis csempékből, zöld széllel.

    VálaszTörlés
  5. húúú, nagyon jól nézhet ki a konyhád!
    láttam a blogodon a tutorial-t a tábláról, de én egy kicsit lustább vagyok, és az egyszerűbb megoldást választottam: hungarocelre gombostűztem fel az anyagot :)

    VálaszTörlés