Ági világa: Horgolt nyakbavalók és újabb könyvjelzők

Oldalak

2011. január 11.

Horgolt nyakbavalók és újabb könyvjelzők



Mikor megláttam ezt a nyakbavaló valamit - mert nem is sál, de nem is nyaklánc - szokás szerint elhatároztam, hogy nekem kell ilyet csinálni! :) Gondoltam majd csak rájövök valahogy, hogyan tudok legalább hasonlót összehozni hosszas próbálkozás és többszöri nekifutás után. E helyett az én édes anyukám - akinek megmutattam, hogy mit szeretnék csinálni - amint meglátta a képet,kért egy horgolótűt és egy darab fonalat és már mutatta is, hogyan kell csinálni! Fantasztikus!!! :)



Szeretnék egyszer én is ilyen ügyes lenni, hogy egy kép alapján meg tudjam mondani milyen technikával készült. Addig is tanulok az anyukámtól!



J-nek készült változat, kérésére gyöngyökkel - amiket már én találtam ki, hogy hogyan lehet közé horgolni (alakul a tapasztalat :))





És a nővérkék könyvjelzői:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése