Ági világa: Díjat kaptam! :)

Oldalak

2011. február 11.

Díjat kaptam! :)

Megkaptam életem első blog-díját :)


Neves társaság tagjaként kaptam Eldugott zugblog -gal rendelkező Altair-tól, akinek nagyon csípem az írásait :)


Akiknek szeretném továbbadni:
* Nórinak, akinek a Kreatívoázis-ában egyedi és vidám üveg ékszereket találtok.

* Molikának a Molika blog írójának, akinek a pénztárcáiért vagyok oda.

* Tormacsillusnak a Buborék blog tulajának, akinél tuti nőcis ékszerekre találtok.

Tudnivalók a díjról:
1. Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
2. Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
3. Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
4. Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a díjat:)

    http://tormacsillus.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés