Ági világa: Elcsúsztam

Oldalak

2011. szeptember 6.

Elcsúsztam

a blogolással :( de nem ússzátok ám meg :D

A nyaralással kezdődött minden, utána meg vissza kellett volna szokni a megszokott ütembe...
A melóban persze most van az eszetlen hajtás, idén kell még egy csomó mindent megcsinálni!!!!??? :)

ÉS beindult a Rita-féle szülinapos játék is!!!! :D Kék lettem! Hihi :)
A szeptemberi körön túl vagyok, majd ha már lehet, mutatok az ajándékról képeket...
Ez az ajándékozás vette el az energiám nagy részét, rá szoktam parázni, mindenképpen valami hasznosat szeretnék mindig ajándékozni, és általában túlpörgöm... de be szokott jönni :) remélem Veronika is megerősíti majd :) a következő már könnyebb lesz remélem (túl sokat használom ezt a szót, mindjárt keresek rá szinonimát :D)

Szépen gyarapszik az olvasóim száma, köszönöm nektek!!!!

És hogy kép is legyen a bejegyzésben, egy nyaralós kép :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése