Ági világa: Az első kupacom

Oldalak

2011. november 25.

Az első kupacom

Eljött az én napom is a szülinapos játékban :)
Köszönöm szépen még egyszer, lányok a kedves szavakat és a csodaszép ajándékokat!!!! Annyira jó érzés egy halom ajándék között ülni, és töprengeni, hogy melyiket bontsam ki. És minden egyes boríték felnyitása után leesett állal/elkerekedett szemekkel csodáltam az alkotásaitokat!

(Ha bármelyikőtök tanfolyamot tartana, szóljatok, mert szívesen tanulnék tőletek!)

Na, és most mutatom az első 5öt, bontási sorrendben:

1. Györgyitől jött összecsukható táska, csodaszépen megvarrva. Másnap ebben vittem a munkába az ebédem, és a buszon mellettem ülő néni meg is dicsérte!!! :)




2. Kata ajándéka egy decupage-olt dobozka és egy szív. Már a dobozkába rejtettem a fülbevalóimat, a szívecske pedig a komódom fogantyúján pihen :)


3. Batorba küldte a következő szintén csodaszépen varrott ajándékot: egy felakasztható házi áldást, és egy tárolót - pont illik a fürdőszobámba :) és egy kis csoki is került a csomagba ;)




4.  Ildinától kaptam egy szépséges nyakláncot hozzávaló fülbevalóval - másnap már fel is vettem :) és egy angyalkás mobil díszt.



 5. Lunától sok-sok mindent kaptam: egy kis szütyőt sütiformákkal, egy muffint (amit én tűpárnának fogok használni :)), egy szaloncukor karácsonyfadíszt, egy erős paprika füzért, aminek irtózatosan jó illata van!!!! Egy kongré anyag, gyertya, füstölők (szintén jó illat :)), gumicukor és nyalóka lapult még a csomagban.


Nagyon szépen köszönöm nektek Lányok! Fantasztikusak vagytok!!!
Puszi!

2 megjegyzés:

  1. Szívből örülök hogy tetszik ♥
    Itt is boldog szülinapot utólag is!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, szép napod lehetett!
    És annak is, hogy használod! :))
    És fantasztikus mind a két kupac!!

    VálaszTörlés