Ági világa: A második

Oldalak

2011. november 25.

A második

A következő 5ös ajándék kupac :) szintén bontási sorrendben:

1. Sviro csomagjaában egy csodaszép csak gyöngyből készült apró dobozka (áll leesett) és két tea lapult:


2. Cinellától érkezett a következő csomag. Tartalma egy hatalmas decupage-olt doboz, ami varrott díszeket rejtett (és a párnácskák, ha jól éreztem, levendulásak!) és egy fantasztikus keresztszemes képeslap (bárcsak én is ilyen szépen csinálnám...)








3. csomag Veronikától érkezett. Sok-sok kincs lapult benne: szépséges karkötő és fülbevaló, hímzőfonal, csoki és csoki, és gyöngyök flitterek és köztesek.

4. Edina csomagja következett, amit szintén elkerekedett szemmel néztem, forgattam, simogattam :)
Egy napló lapult benne, szépséges varrott borítóban, egy szintén csodás hímzett "képeslap" és egy csoki.





5. Főkolomp ajándékát bontottam ki utoljára, amit szintén leesett állal bámultam és simogattam :) Gyönyörű keresztszemes hímzéssel díszített dobozka - benne szivecskével, és egy keresztszemes párna.




Lányok, nektek is köszönöm ezeket a fantasztikus ajándékokat!!!
Puszi!
Ági

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik az ajándékom, használd egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  2. Egy fontos dolog lemaradt: Csodás ajándékokat kaptál!!!

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik a meglepetésem :)
    Boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  4. Én is örömmel készítettem neked mindent!!!!
    Nagyon szépeket kaptál, már előre dörzsölöm a tenyeremet, hogy mi vár rám áprilisban.
    Főkolomp Zsuzsi

    VálaszTörlés