Ági világa: Nagyikockák

Oldalak

2012. október 31.

Nagyikockák

Kacatéria nagy takarós játékához készítettem életem első nagyikockáit, remélem tetszenek majd neki :)



A minták keresgélése és a horgolás-visszabontás-újrahorgolás alatt annyira megtetszett az ötlet, hogy szerintem én is belevágok egy ilyen hatalmas projektbe :) úgyis jönnek a hosszú téli esték... (a sok félig kész cucc mellet ez is elfér majd :))) bár egy kicsit matekozva: nekem 180 db kockára lenne szükségem, és ha naponta egyet készítek, az egy fél év!!!!! és még mindig nincs összehorgolva... sebaj :)

valami ilyesmire gondoltam:
vagy ilyenre:

 esetleg ilyenre:

Mindegyik minta ingyenes a Ravelry-n.

2 megjegyzés:

  1. Nem kis vállalkozás! Hajrá!
    A végeredmény mindenképp megéri! :))))
    Azért érdemes átgondolni, hogy ágytakarónak szeretnéd, vagy beleburkolózni?!
    Csak a fonalválasztás miatt tanácsolom.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippet, Györgyi!!!!! én takaróban gondolkoztam, de most hogy mondod, nálunk mindig beburkolózás lesz a vége :) eléggé fázós vagyok. kicsit szorosan horgolok, így remélem a kinyúlással nem lesz gond.
    szép napot neked is!
    Ági

    VálaszTörlés